logo

Na stronie naj.lotos.pl kibice mogą wygenerować krótkie, imienne podziękowania za wsparcie wypowiadane przez piłkarzy Reprezentacji Polski.

Ogólne

Na stronie naj.lotos.pl kibice mogą wygenerować krótkie, imienne podziękowania za wsparcie wypowiadane przez piłkarzy Reprezentacji Polski.

W wideoklipie występują Jakub Błaszczykowski, Robert Lewandowski, Kamil Grosicki, Grzegorz Krychowiak, Łukasz Piszczek i Kamil Glik, którzy dziękują za wsparcie kibiców dla Biało-Czerwonych. Ciekawostką jest fakt, że podziękowania przygotowano w 120 wersjach, aby uwzględnić popularne w Polsce imiona kobiet i mężczyzn. – mówi Irena Pobłocka szef marketingu Grupy LOTOS S.A.

Grupa LOTOS jako Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz twórca Stref Emocji dla kibiców podczas Mundialu zadbała o to, aby wszyscy kibice poczuli, że polscy piłkarze doceniają ich wsparcie. Każdy kibic może wgrać zdjęcie i wygenerować krótki klip wideo z szóstką gwiazd Reprezentacji Polski w piłce nożnej dziękującą za wsparcie. Taki film można następnie udostępnić w mediach społecznościowych.

Przykładowy wideoklip z podziękowaniami:

Mundial to czas dużych emocji. Co lepiej je wyraża niż możliwość prawie osobistego kontaktu z polską drużyną? Na zlecenie LOTOSU przygotowaliśmy niestandardową aktywację, dzięki której tzw. Branded Content i Enterteinment nabiera kolorów reprezentacji. W FCB Bridge2fun wierzymy, że umiejętność moderowania i aktywizacji w social media to kwestia rozumienia odbiorcy i kreatywnego podejścia, a nie specjalizacji.Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.

Za całość odpowiada Agencja FCB Bridge2Fun. Produkcję filmów z podziękowaniami powierzono studiu TANK, postprodukcją zajęło się studio Televisor, a za stronę techniczną samej aplikacji odpowiada DDBPO Sp. z o.o.

Grupa LOTOS od 2015 r. jest Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Przedłużona w styczniu br. umowa pomiędzy Grupą LOTOS a PZPN obowiązuje do końca roku 2022. Kontrakt obejmuje zatem okres, w którym nasza drużyna będzie walczyć o awans na Mistrzostwa Europy 2020 i Mistrzostwa Świata 2022, jak również rywalizować - w ramach nowej formuły rozgrywek – w Lidze Narodów, która rozpocznie się jesienią 2018 roku. Ponadto LOTOS pozostanie Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski U-21, a także – co jest nowym świadczeniem – będzie Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski Kobiet. Kontrakt sponsorski rozszerza dotychczasową współpracę o nowe świadczenia reklamowe i sponsorskie. W ramach współpracy LOTOS będzie nadal miał prawo do wykorzystywania wizerunku piłkarzy w swoich działaniach reklamowych.

Marka LOTOS od lat jest ambasadorem polskiego sportu. W ramach swoich działań wspiera, m.in. drugą najpopularniejszą dyscyplinę sportową w Polsce – skoki narciarskie, a także sporty motorowe. Angażuje się także w programy społeczno-sportowe takie jak Narodowy Program Rozwoju Skoków i Biegów Narciarskich „Szukamy Następców Mistrza” czy program upowszechniania piłki nożnej wśród najmłodszych mieszkańców Pomorza - "Piłkarska przyszłość z LOTOSEM.

LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic. LOTOS to także sieć blisko 500 stacji paliw, dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. LOTOS, jako sprzedawca detaliczny i hurtowy, zaopatruje w paliwa blisko 1/3 polskiego rynku. Dzierży też pozycję drugiego spedytora kolejowego w kraju. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet pojazdów techniki wojskowej.

Udostępnij